slow and steady wins the race

Publiserat 2016-04-03 21:47:48 i Randoms,

I'm tired. Det har varit en busy helg, i vart fall för mig, och någonstans där före cheerleadingen idag kände jag mest för att ta en jävla lång nap mer än att förflytta mig någonstans. Men jag kom mig ju iväg och någonstans mitt i cheer-träning så började min annars lite tveksamma dag att vända. När jag kom till Fresh blev den riktigt bra. Ben idag och vi vet ju alla att jag gillar det. Kommer nog aldrig kunna förklara ordentligt makten ett bra tärningspass har att vända på mitt humör. (Mötte också Tim på gymmet och sällskap, som vi alla vet, gör mig också jävla mycket gladare - I'm like a parrot if I don't get enough of it I'll die.)

Yeah...inte mycket mer att säga så vi kör väl på en throwback dårå. Igen. September 2014 vis this morning. Jag kommer aldrig att tröttna och jag hoppas innerligt att jag heller aldrig kommer att sluta vara tacksam över att jag har kommit hit. Slow and steady och värt varje sekund. Love the journey darlings, trust it and it will take you where you want to go.  

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen