nothing worth having ever comes easy

Publiserat 2016-04-13 20:23:40 i Randoms, Träning,

Evening from post-cheatmeal land, aka soffan. Jag har ätit tacos, cause tacos is bae och således ett lätt val för min "fria" måltid/vecka (åt det förra veckan också). Nu är jag fett mätt. I matkoma typ. Men det är värt det. Det finns många poänger med cheatmeals (google it) men inte minst är det amazing mentalt (a girl need a lil break you know). Att det sedan ska vara bra för ämnesomsättning och så vidare är bara en ren bonus om sanningen ska fram. Mest ger det mig licens att äta något annat än broccoli och kyckling och det är rätt fint emellanåt. 

Ja och ellers har det varit en helt grei dag. Joggade i morses innan jobbet, det var hyfsat nice förutom att jag höll på att tappa mina tights hela vägen (fett irriterande). Tränade med Tim och Tobias efter jobbet, always awesome (I love those dorks). På DHL var det stilla som fasen men man kan väl inte få allt. As far as Wednesdays goes it was a good one. Jaaaa...that was that I guess. Vi hörs morgon. Emma Sofia out. 
I always make the same bloody face. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen