Lunch in my 💜

Publiserat 2016-04-18 11:16:59 i Mat, Randoms,

Folk har en jĂ€vla massa Ă„sikter om hur viktigt lunch Ă€r. För mig Ă€r det jĂ€vla viktigt det Ă€r ett som Ă€r sĂ€kert. Jag Ă€r svensk yeah sĂ„ ingen fuckar med den för dĂ„ min vĂ€nner, dĂ„ blir det dĂ„lig stĂ€mning (norrmĂ€nnens instĂ€llning till lunch ska vi inte ens prata om). FĂ„r jag inte mat mitt pĂ„ dagen blir jag trött, jĂ€vla hungrig och framför allt pĂ„ sjukt dĂ„ligt humör (Ă€r nog ett antal mĂ€nniskor som kan vittna om det). Det fungerar helt enkelt inte över huvud taget. 

Även under dieten har jag hĂ„llt hĂ„rt i just denna mĂ„ltid. Faktum Ă€r att det nog Ă€r min största pĂ„ dagen. Äter runt 11 sĂ„ jag hinner helt fint smĂ€lta maten innan det Ă€r dags att dra till gymmet efter jobbet. Det funkar helt fint för mig, och jag hade aldrig klarat mig utan den hĂ€r mĂ„ltiden sĂ„ det Ă€r ju tur det. Yeah...ska vĂ€l Ă€ta fĂ€rdigt da. Vi höres loves. 

Kommentarer

SÀg nÄgot
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen