I used to be able to pull all-nighters, now I can barely pull all-dayers*

Publiserat 2016-04-04 20:55:59 i Randoms,

Ni vet när man kommer hem och så ska man bara ligga i soffan litegrann men när man lagt sig så känns det somna det ska krävas en jordbävning och eldsvåda för att man ska flytta på sig? Well det händer mig väldig ofta. Nästan varje dag faktiskt. Det är ett rookie mistake att inte bara gå rakt till duschen så fort jag kommit innanför dörren, men det hjälper ju inte ett dugg att veta det gör jag gör samma grej varje dag ändå. 

Fast okej, idag var jag faktiskt extra trött. Egentligen inte pga workout för den var i ärlighetens namn inte den bästa (cardion var bra, abs tveksamt om sanningen ska fram, det händer), utan bara pga life antar jag. Var fett trött hela dagen, måndag och dålig sömn inatt (söndagar vetni) och så vidare. Är helt slut som artist. Ska lägga mig tidig idag som en redig vuxen så ska vi nog få styr på detta också. 

Ja och det var väl det. Nu ska jag dricka färdig mitt te och se lite mer på tv och..det var egentligen det. Good shit. Emma Sofia out. 


*In all fairness så var jag inget vidare på all-nighters ens för sånn tio år sedan.


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen