how bad do you want it?

Publiserat 2016-04-06 07:10:46 i Randoms, Träning,

Fasted cardio halv sex på morgonen. Vem är jag och vad har jag gjort med Sofia (maybe I'm Emma now, and maybe Emma does shit like this)? Holy cannoli det är out of character asså, klockan ringde 05.11 vilket är exakt 30 min tidigare än normalt. Jag är fan överraskad själv över att jag kom upp ur sängen at such an ungodly hour, men jag kände att jag ville ha cardio idag och hade ingen lust att börja och sluta senare så ja...early bird it is. Hade ju sovit sååå bra liksom så det var supert. 

Haha nej men det är faktiskt sjukt nice att ha gjort det. Morgonen blir helt annorlunda, man vaknar mycket bättre. (Med det sagt så kommer jag inte att göra det här mer än jag absolut må.) Ja och så vill jag mest av allt ha visible abs i slutet av deffen (rent ytlig grej, enbart för att jag aldrig hade trott att det skulle vara möjligt) och då måste det till fettförbränningsträning. Så ja. Cardio it is. No one shall be able to tell me that I didn't give it my all. 

That's that for now. Sitter på bussen till jobbet och gissar att cirka 14 koppar kaffe kommer att behövas för att överleva idag. Men vi får se. I'll keep you posted. 


Yes I spelled og wrong and it's bothering the hell out of me. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen