have you ever stopped to think that maybe caffeine is addicted to me?

Publiserat 2016-04-17 17:39:45 i Randoms,

Afternoon loves. Today is a day for prep-work, as with all Sunday's basically. Jag har lagat matlådor (sötpotatis, kyckling och broccoli, föga inspirerande) och nu förbereder jag middagen till ikväll eftersom jag kommer hem från cheerleading klockan nio (ish) och förmodligen har föga lust att laga något då. Skal också packa träningsväskan till imorgon och fixa shakes, frukost och så vidare (det blir nog senare dock). Allt som rimligen kan förberedas skall också göra det, det är sånn jag får saker ordentligt gjort. 

Ja men jag har förstås tränat också, det trodde ni väl inte att jag skulle hoppa över. Gymmet på söndagar a sight for sore eyes det må jag säga, så fridfullt only enough people to not make it feel deserted. Bästa ever. Som om ni inte redan visste det liksom. Ehrm...anyways. Är lätt shaky efter att ha intagit tämligen stora mängder koffein till och med för att vara mig (gjorde det till en liiiiten utmaning att fixa naglarna), men det är inte första gången så. Caffeine is still bae.

Jupp. That was that. Hur är er söndag? (She asks knowing very well that people never really answer.)

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen