happiness is in the small things

Publiserat 2016-04-09 18:33:13 i Kaffe, Min dag, Randoms, Träning,

Evening darlings. Hur har ni det denna lördag? Jag har det alla tiders, som de så fint (/corny) heter. I stort sett oplanerade helger är helt klar med my speed, det är ett som är säkert (remember last weekend? that was a lil much for me). Den här lördagen har bar akkurat som jag vill ha mina lördagar, jag har joggat, grejat lite hemma (aka städat, det såg ut som ett helvete om sanningen ska fram), tränat med Tim och nu ska dricker jag kaffe framför tvn och ritar i min målarbok. Hade jag bara haft en pojkvän också (cause a girl would like som kos) så hade det i stort sett varit en perfekt dag. Yeah. Mer än så behövs inte loves. 

Jag är inte alltid världens bästa på att tänka positivt vetni, men det är å andra sidan inte mycket som ska till för att min dag ska vända. Några småsaker bara så känns allt så mycket bättre. Idag är en sånn dag, när små grejer fått allt att kännas precis så. Bättre. Det är en ganska awesome känsla faktiskt. Jag hoppas att er lördag är den samma. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen