don't think about it, just do it

Publiserat 2016-04-02 08:51:45 i Randoms,

Morning loves. Är ni uppe eller? Undertecknad vaknade klockan kvart över sju da, vilket kändes liiiite onödigt tidigt en lördag men också betyder att jag redan hunnit med både cardio och frukost. Cardion gick förhållandevis smärtfritt idag måste jag säga, jag menar det är inte direkt awesome men jag ville inte dö en enda gång innan jag var färdig och det är framsteg. Eller något i den stilen. Ribban för cardio-upplevelsen är inte direkt lagd högt. Det handlar till 100% bara om att få det gjort. And now it is. 

Så ja, nu sitter jag här i min väldigt stora tjocktröja från gymgrossisten och slöar framför tvn. It's a busy day ahead. Ska gymma, klämma in dusch och lunch sedan på cheerleading och direkt efter den till Oslo för att fira Tim och Elis födelsedag (Tims is today, Elis tomorrow). Blir sikkert awesome tho. Vi hörs eventually. Emma Sofia out. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen