do something today your future self will thank you for

Publiserat 2016-04-09 10:18:14 i Randoms, Träning,

Fasted cardio on Saturdays suuuuuck. Det är så mycket längre mellan middag and running än det är när jag gjort det innan jobbet, jag antar att det är det som för skillnaden. Dritjobbigt är det hur som helst. Fy sören asså I am not enjoying myself at all. Ellers kan jag springa helt fint, så dålig kondition har jag inte (det är mer en mental grej), men på helgen tar det emot det erkänner jag helt frivilligt. 

Anyways. Det hör till so I do it. Och visst jag förstår ju att det är bra för något. PM inte annat kan jag se det på vågen. Den visade 65,5 kilo för frukost idag och det, mina vänner, det är en siffra jag inte sett på sjukt många år (sidenote till mamma: det är dock inte så lite så kan vi please ge oss med den tanken). Cutting is going well loves. I'm a tiny bit proud of myself. Emma Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen