bad days lead to great workouts

Publiserat 2016-04-08 20:18:12 i Randoms, Träning,

Njaaa, min fredag var inte den bästa. Jag kände mig sliten och på allmänt tveksamt humör hela dagen. Inte helt amazing. Men jag har sådana dagar emellanåt (kanske lite fler nu för tiden när jag är hungrigare men låt oss inte fördjupa oss i det) and as I've said before it's not my first rodeo so I keep pushing. Det är inte så mycket "tänk positivt så känner du dig positiv" (fuck jag har svårt för människor som är sådär klämkäcka asså) som just stay the course no matter what and eventually you will feel better för det är sådan jag vet att jag funkar. 

Och fy fasen darlings dåliga dagar leder till jävla bra workouts asså. Biceps och triceps, omkring en timma styck (var alltså två timmar på Fresh, ish), det var amazing. Gymmet är så awesome, deg är terapi; en hantel är alltid en hantel hur du än känner dig och i den sekunden när du är så slut att dina muskler skriker är det inget annat som får plats i huvudet. Det är ett annat tips btw, låt inte dålig dagar få dig att gå hem och skita i att träna pusha dig själv och det kommer att betala sig. Jag lovar. 

Dinner was ground chicken, mushrooms and two eggs. It was yummie.  

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen