we're back on track

Publiserat 2015-09-30 07:16:22 i Randoms,

Give it up for payday yo. Jag avslutade förra löneperioden med 34 kronor på kontot och fick mitt kaffe sponsrat igår. I win at adulting. Eller nja, kanske inte. Men kanske blir det bättre denna månaden...säger jag väl medveten om att det definitivt inte blir bättre denna månaden. Får skatteåterbäring dock och om den blir som den skall - vilket jag verkligen inte räknar med det är ju Skatteetaten liksom - så blir jag riiiiich, men det tror jag när jag ser det. Ja, hur som helst. För tillfället, hur tillfället det nu än är, så är vi on track. 

What else..? Jo! Idag ska jag till frisören! (Speaking of spending liksom hehe.) Ska fixa färgen och som här gången tror jag att det blir något nytt. Känner att det har varit rätt länge nu. Folk börjar ju vänja sig, det kan vi inte ha. Bilder kommer såklart. Men ja, jag får väl jobba lite först antar jag.  


The raccoon and I have a lot in common. We're both small and odd and have constant dark circles around our eyes. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen