Sweden bound

Publiserat 2015-11-24 17:13:50 i Randoms,



Afternoon darlings. Det är kul att vänta på tåg. Så kul. Eller nja, det är väl inte det, men mitt i det trafikkaos som råder i området just nu så är jag glad att vara på Oslo Centralstation i tid so I'll take it. Kryssar fingrarna för att nästa tåg inte är för senat det heller. Hade varit fint att inte komma till Thn mitt i natten liksom. 

Yeah. Det har varit en låååång dag. Jag åker inte till Sverige ofta och känner egentligen inte att jag behöver det heller men när jag väl bestämt att jag ska dra så längtar jag. Min familj är där after all och de är amazing människor så ja...det ska bli fint att se dem. Planerar också en powernap på tåget so there's that. Riveting stuff. End of story. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen