Progress

Publiserat 2015-05-31 14:10:53 i Träning,

Good workout today. Nytt PR för squats, 70 kg, vilket jag är jävla nöjd med måste jag säga. Det går framåt loves och fy fasen vad nice det är. Som tjej får man räkna med att det tar tid att bygga någon sorts muskler (look at my baby gains liksom), men för mig är det lätt värt varje sekund när jag väl får se resultat. Trust the process. En sjuhelvetes kliché jag vet men den är så sant och det var när jag lärde mig det som jag verkligen började älska träning. (Är för övrigt också det bästa råd jag har att ge ang. träningsfilosofi.) Ja och det var egentligen bara det. Är lite stolt idag och tycker liksom att ni ska veta det. Sofia out. 



Shameless selfie trying to flex my baby muscles. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen