Boobs vs Waist vs Height

Publiserat 2015-05-23 15:04:22 i Kläder,

Det är fan inte alldeles lätt att köpa klänning alltså. I alla fall inte för undertecknad. Jag är kort (162,5 cm över marken för er som inte visste det), har relativt liten midja men stora bröst and something of an ass. Det är en rätt meckig kombination. Speciellt the boob to waist ratio. Sitter det bra i midjan är det för litet över brösten och är det lagom över brösten...ja ni fattar. Inte en helt enkel kombo helt enkelt. 

Men jag fann till slut något som kändes bra (ville grina över mina värdelösa boobs lite innan det löste sig men det är ju sådan jag är). Vila levererade klänningen ni ser nedan. Den är lite lång men jag får väl hålls i den som om jag vore en dam och man kan se bh-n i ryggen men det är väl ingen hemlighet att jag har en på mig så. Jag är himla nöjd. Ska ha mig ett par skor också men en utmaning i taget. 


Jag är fett mycket blekare i verkligheten. Tyvärr. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen