Jovars

Publiserat 2015-07-29 16:03:48 i Randoms,

Afternoon från ett Norge (eller i vart fall Jessheim) som snart flyter bort. Fy fasen i helvete (ja vi är där) vad det regnar da. Kom till jobbet med genomblöta skor och strumpor i morses och räddades enbart av the Amazing Hadassa som hade raggsockar som jag kunde låna (hon gav mig för övrigt också knäckebröd till snacks eftersom vi inte fått någon fruktkorg denna veckan, fina fina människa). Den här sommaren levererar inte alls så här långt, det kan man inte säga.
 
Hur som havet. Jag har faktiskt känt mig piggare idag, det får jag säga. Skulle väl mest tro att det beror på att jag fått sova ikapp lite, men möjligen har det lite med inställning att göra också. Vette fasen egentligen men det är nog skit samma. Har inte velat somna framför datorn en enda gång och det tar jag som ett steg i rätt riktning. Yep. Små framsteg ladies and gentlemen. Breath and put one foot in front of the other och så vidare och så vidare. Bra plan. Mhm, och nu ska jag komma mig till gymmet. Vi höres darlings.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen