Fredag i backspegeln

Publiserat 2015-01-10 14:44:32 i OutAndAbout,

Tjenare folkens. Hur är formen? Min är helt fin måste jag säga, sov till elva idag och det var fanimej välbehövligt det är ett som är säkert. Känner mig faktiskt utvilad, och det känns som evigheter sedan. Så det är definitivt med på listan över saker som är positiva med denna lördag.

Vi var ute en sväng igår. Det var nice, hela nästan hela kollektivet var med och det är ju alltid kul. Lite vilja krävdes för att vakna till efter jobb och träning (abs and cardio, herregud alltså), det måste erkännas, men efter en drink och lite öl (ja jag dricker öl nu, det är grymt mycket kalorier så egentligen var väl det en dum grej att börja med men det är ack enkelt - I blame Joel och Andreas) så fixade sig ju det. A girl can rise to the occasion liksom.

Hur som haver, det var väl egentligen det jag hade att säga. Återkommer om jag har några fler lysande statements att komma med.



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen