30-01-2015

Publiserat 2015-01-30 18:06:47 i Randoms,

Gokväll folkes. Hur har ni det? Jag har det finfint, det är fredag och bara det är ju rätt nice menar jag. Inte för att arbetsveckan varit sådär oerhört slitsam, men i alla fall. Helg är aldrig fel. Har varit och gymmat (armar idag), handlat (mötte Tobias på Rema och fick skjuts hem, very nice indeed - fick också en väldigt förbryllad min när jag sade att en sötpotatis räcker till tre middagar, de är ju skitstora ju) och ska alldeles strax ta tag i mig själv tillräckligt för att duscha och laga mat. Inte för att jag vet vad jag ska äta men i alla fall. 

Hur som helst. I helgen kommer frugan (aka Natalie, som lämnat sin kjærste i Oslo) på besök (!). Yay! Kommer att bli hur mys som helst. Men mer om det senare. Nu ska jag verkligen resa mig ur soffan. Hade folkens.




Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen