Trust what you know

Publiserat 2015-12-30 07:52:30 i Randoms,

Min kropp gillade mig inte när jag var påväg hem i söndags. Den är inte van vid så mycket socker och snabba kolhydrater (och kanske en hel del vin host host) och kändes lite som ett smärre katastrofområde. Eller som en before picture. Hyfsat obekvämt får man säga. (Eller jävligt obekvämt faktiskt om sanningen ska fram.)

Förr stressade jag så över det här...eller ja förr och förr det var nog likadant julen 2014, det här kan ha varit första gången i mitt liv som jag inte gjorde det. Sure jag var inte happy men det var null ångest. För att lag vet att bara jag äter som jag brukar så "ordnar" det sig. Jag kan processen nu, efter snart 27 år. And you know what, för att jag gjort det jag vet fungerar så känner mig redan back to normal. Och det var egentligen det jag ville säga. Have a nice one folks. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen