"What the fuck are you doing" Friday

Publiserat 2014-11-21 19:44:36 i Randoms,



Så jag hörde min roomies klocka ringa i morses. Reflekterade över varför den ringde så tidigt i kanske en sekund innan jag somnade om igen. Vaknade en stund (vet inte hur länge) senare och i ser att DET ÄR LJUST UTE. Fuck no, det är verkligen inte meningen. Trycker på telefonen men då har den jäveln laddat ut (det är förstås därför den inte ringt) så jag får tag i den vanliga klockan istället. TJUGO ÖVER ÅTTA. Jag har försovit mig TRE TIMMAR. Och har tio minuter på mig innan jag måste dra för att hinna med nästa tåg. Springer runt i underkläder, helt förvirrad, och glömmer min energidryck, min pre-workout bar och shaken jag tar efter gymmet, men hinner i vart fall med tåget. Kommer till jobbet två timmar sent, osminkad och helt förvirrad eftersom jag faktiskt tror att det är första gången i mitt tjugofemåriga liv jag försover mig, men som tur är så var det inga sura miner från några supervisors (tack till min work bitch Tim för att han sa att jag troligen hade just försovit mig) så det var ju bra. Eh...en väldigt intressant morgon. Tack gode gud att det är fredag asså.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen