Sunday Bloody Sunday

Publiserat 2014-11-23 10:29:48 i Randoms,

Gomorrn folkens. Så vare söndag igen. Inte så illa egentligen, jag sitter i köket och kollar på Crazy, stupid love och har det väl faktiskt ganska så trivsamt. Förutom huvudvärken då, jag har lite huvudvärk, men man har ju Treo va så det löser sig (kvalitetsmedecin, det är en sak de verkligen inte klarar av i det här annars så braiga landet jag bor). I övrigt har den här dagen börjat helt fint ned nybakt bröd (by yours truly förstås), kaffe och ägg samt lite småprat med Patricia. Hon och Sofie åker om en vecka, fan vad jag kommer att sakna dem. Men mer om det en annan gång.

Anyways. Vad gjorde jag igår? Eh...gick in till stan och vandrade runt planlöst tills jag slutligen fick panik av att det var för mycket folk och drog hem till Frogner (japp jag har blivit den bruden, tydligen). Tog en tupplur, bakade bröd, målade naglarna, klippte Sofias hår (ja jag gör sånt nu gör tiden) och...nej det var det. Inte så väldigt händelserik lördag men ändå bra det får man säga. Ja, och det var väl det. Ska återgå till min film nu. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen