"Jour off". Tout seule

Publiserat 2013-06-23 21:41:45 i Frankrike/Disney,

Gokväll my loves. Hur mår ni? Jag mår fint, men har i ärlighetens namn haft roligare dagar. Det är ju, som jag skrev om igår, något skumt med mitt schema denna veckan så idag har jag varit ledig. Tout seule (helt ensam). Sjukt kul. Not. Internet har inte funkat typ alls, tack för det Pleiades, och så har det regnat. Lånade min roomies externa hårddisk där det fanns lite film att kolla på (bra människa den där roomien) och det var tamejtusam tur att jag hittade den because I was sort of loosing my mind. Väldigt lite att göra när man är ledig helt själv och allt i hela Frankrike/Val d'Europe/Serris är stäng (söndag vet ni), det kan jag intyga. Särskilt när ens internet inte ens vill samarbeta. Det enda jag tagit mig för idag, förutom att äta middag och kolla på film, är att powernapa och gå på en promenad in till Val d'Europe och se hur hotellet jag, mamma, pappa och Stina ska på bo på när de kommer i september såg ut. Det var fint (det fanns en bild nedan men den gick inte att ladda upp förstås..).

Ja så man skulle kunna säga att det känns rätt bra att ha både skola och jobb imorgon. Faktiskt. Aktivitet är ju som ni kanske vet mer min grej, det är nyttigt för den mentala hälsan och så. Eh ja... Och med det tror jag nog att jag är färdig. Hörs imorgon.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen