Let me be straight with you for a moment

Publiserat 2012-06-24 16:41:57 i Randoms,

                    
 
Jag har sagt till mig själv att jag skall bli bättre på att uppdatera bloggen sedan jag kom tillbaka till Trollhättan(för ungefär tre veckor sedan nu). Berätta mer om vad jag gör, ta mer bilder (och inte bara lägga upp suddiga sådana från Instagram) och över lag vara roligare helt enkelt. Eftersom det inte är någon vits med att ha en tråkig blogg, eftersom jag inte vill ha en tråkig blogg, och eftersom jag kan se på de väldans små besökssiffrorna att det inte bara är jag som är trött på mig.
 
The thing is though, if I'm going to be frank, att det inte finns så sjukt mycket att säga. Jag gör inte vidare mycket om dagarna faktiskt, mer än att försöka träna (har aktiverat mitt enveckas-kort på Plus idag, sjukt skönt var det), söka jobb and try not to go crazy. Hanterar inte det här med arbetslöshet helt bra, om sanningen skall fram, men anar att ni tröttnat på gnäll för längesedan och vill därför inte skriva om det. Not that there's much to say there either förstås, man kan bara skriva att man är uttråkad i så många ord. Men så är det hur som helst, om ni har undrat vad det är jag håller på med så är det alltså inte mycket alla. Försöker att ta tag i mig själv och inte bara sitta och hänga framför tvn (mycket sådant mellan det där andra), för tillvaron blir inte direkt roligare på det viset, men det är inte så himla lätt. Eller ja, att bestämma att man skall ta tag i sig själv är busenkelt, att göra det är desto mer komplicerat. Jag menar vad gör man när man inte har särskilt mycket pengar och egentligen bara väntar på att nästa del i ens liv skall ta fart?
 
Eh ja, så är det alltså. Om vi skulle vara ärliga i en sekund eller två. Lät ju inget vidare nu när jag satte det på pränt, men det är väl sant I guess. Jag har haft roligare. Tråkigare också visserligen, om man skall försöka vara positiv (och det skall man ju), but still. Hur som helst så kommer bloggen förmodligen att vara lite halvdan ett tag, tyvärr, men nu vet ni i alla fall varför. Om det nu är någon som pallat med hela det här inlägget det vill säga. Tack till dig/er i så fall och ha en fin dag. Senare skall jag och Stina på bio så det är ju himla trevligt i alla fall.
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen