work as though everything depended on you

Publiserat 2011-07-19 19:34:32 i Randoms,

Det är slitsamt att jobba när man inte är van vid det, det är ett som är säkert. Sitter i soffan med datorn i knäet och kollar på den sista minuten av "Cougar town" och är i ärlighetens namn rätt trött. Ni kan skratta åt min lather om jag vill (ja för slö är jag ju, ish, jag jobbar ju inte direkt effektivt i skolan heller) men spring upp och ned i korridorer och trappor på NÄL en dag och se hur pigga ni är sedan.

Hur som helst, det är inte bara jobbigt, det är ganska trivsamt också. Som en helt ny värld (har liksom knappt satt foten innanför dörrarna på ett sjukhus tidigare), och from time to time ganska skoj också (jorå, det är sant, jag skriver inte bara det för att det låter bra). Mhm, and that was about it I think. Skall återgå till tvn nu, så ni får hålla till godo med två bilder från när jag cyklade hem.





Och nu är jag som sagt rätt trött. Eller något sådant. Funderar lite på kaffe, det låter som en sjukt bra idé just nu. Fast jag får ju göra det själv förstås, eftersom familjen är på Mallorca. Men det skall nog gå, riktigt slö är jag faktiskt inte. Så får det bli.

Peace out.

Kommentarer

Posted by: Pandatrollet

Published 2011-07-20 17:18:36

fin blogg :) allt bra?

Posted by: Sandra

Published 2011-07-23 23:11:06

Ser mysigt ut hörredu!

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen