last night: The Oscars

Publiserat 2011-02-28 12:09:22 i Hår/Kläder osv...,

Jag tänkte faktiskt inte kolla på hela Oscarsgalan, röda mattan var liksom det "viktiga" (sorry filmnördar men så ligger det till)...men så fastnade jag liksom framför tvn. Det var ju så mycket fina kläder, vackra människor och spännande filmer att titta på. Och innan jag hann fatta vad som hänt var klockan sex på morgonen och det var över.

Så jag är ju görpigg nu, som ni förstår. Eller faktiskt, om jag skall vara helt ärlig, så är jag inte särskilt trött. Men det kommer väl ikväll antar jag. Nu skall jag hur som helst dela med mig av några av de finaste kläderna (according to me) of last nights events.



Mila Kunis. Sjukt snygg, färgen passar henne så bra och det lilla släpet är fint utan att vara överdrivet.



Natalie Portman. Hon är ju gravid för tusan, och ändå ser hon såhär snygg ut.



Okej så det är väl inte kläderna, men hedersomnämnande till Russel Brand för att han var så rolig på röda mattan, och för att han tog med sig sin mamma Babs.



Hailee Steinfeld. Perfect for her age (hon är bara 14 år gammal) men ändå ack så fin.

Och så många fler. De var så fina så fina, jag blev så avundsjuk. Jag vill också ha så fina klänningar (vi tänker inte på att jag inte skulle komma i dem) och fina skor och träffa andra fabulous människor. Meeen, jag är ju bara en liten universitetsstudent (utan skådespelardrömmar förvisso, men kan man inte vilja gå på Oscars ändå?) så jag får väl nöja mig med att kolla på tv.

Och nu skall jag dricka upp mitt sista frukostkaffe. Hörs senare darlings!

Peace out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen