The morning-after recap

Publiserat 2011-04-30 11:07:53 i Party,



God morgon Valborg! Hur mår ni idag, my loves?
Jag mår fint faktiskt. Lite ont i huvudet men jag tror att det är koffeinbrist (o ja, det är definitivt koffeinbrist).

So, vi var alltså ute igår. Kom efter lite tjafs med förköpsbiljetter in på Sydskånska, men det var väl inte direkt en höjdare. Djs från Blekingska var nog inte deras bästa idé. I mean Blekingska är (var?) vårt stamställe, men hur bra går det för dem denna terminen egentligen? Inte vidare bra alls faktiskt, om ni inte visste det. Så det kanske är en idé att inte förflytta det som inte funkar på ett ställe till ett annat, och tro att det skall funka bättre där. Eller är det bara jag?

Jaja, hur som helst. Skall inte spendera morgonen med att klaga, det blir i alla fall ingen glad av. Vad jag däremot ska spendera morgonen (eh, förmiddagen) med är inte riktigt planerat än. Det är ju som sagt Valborg idag, så det kan hända att det blir en tur till Stadsparken (där jag skulle gissa på att resten av Lund redan har ockuperat)...Vi får väl se. Hörs my darlings.

Peace out.

Kommentarer

Posted by: linn

Published 2011-05-03 13:52:05

Jaa sydskånska var ingen hit i fredags! Synd :-( Hoppas ni hade en bra kväll ändå och att resten av Valborgshelgen var härlig. Puss på dig!

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen