jag & Stina i köket

Publiserat 2010-10-31 18:15:35 i Familj,



Evenin' everyone. How's everything?

Jag och Stina (ja det är alltså hon som släpper fram sitt rätta jag på bilden) lagar mat. Mycket, mycket avancerat, hög-kulinariskt blir det ikväll. Ja tacos alltså. Svensk husmanskost när det är som bäst, om ni frågar mig. Grymt gott och grymt snabb (och lätt) lagat. Kan det bli mycket bättre? I think not. Stina är lite bättre än jag i köket (sorgligt men sant), men man behöver ju inte ge sig på för avancerade saker för det. Och då känns tacos bra.

Och förresten, om det är någon som undrar så ja...jag använder Stina som slav litegrann. Hon gör färdigt maten, dukar och styr med såsen och jag, ja jag bloggar ju. Känns som en rättvis arbetsfördelning. Jag är ju faktiskt gammal, och gamla människor behöver få lite service. Mhm. That's how I see it at least.

Peace out.

PS. Stina hälsar att vi har jättemycket sås.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen