If I close my eyes, I think I can believe in Magic

Publiserat 2013-08-31 00:45:19 i Frankrike/Disney,

Hellu loves. Hur mås det? Sover ni eller? Det gör inte jag. Har varit en sväng i parken med Linn, vi kollade runt lite i butikerna på Main street (ja för man får ju veta hur det ligger till på sin arbetsplats menar jag) och tittade sedan på Disney Dreams, vilket naturligtvis var lika fint som vanligt. Mycket rök vart det dock från raketerna, det tyckte vi var en aning märkligt, men annars bara alldeles lysande. Så glad att det fortfarande finns kvar när mamma, pappa och Stina kommer och hälsar på (10-13 september, det är snart det!), för det är verkligen en syn och särskilt när man ser det första gången. Känner, som Linn så poetiskt uttryckte de att "Vårt casa är för jävla fint". Verkligen. Alla gånger värt att tömma soptunnor och jiddra med spanjorer för att få arbeta på ett så fint ställe.

Ja och apropå jobb så gick mitt fint idag. På morgonen vart det ju formation, den var väl rätt onödig (vi pratade om kryddor och annat skit), men på eftermiddagen jobbade jag ju och det gick bra. Satt i kassan, och nu när jag kan lite spanska (och lite italienska med för den delen, men med italienarna är det lättare för de prata andra språk) så går det ändå rätt okej. Inget minus eller så, och det är ju alltid kul. Hoppas dock på comptoir imorgon, det är mitt bästa ställe (jag är jävligt snabb där och det är det inte bara jag som tycker). Vi får väl se antar jag. Och det var nog det. Ska väl lägga mig snart I guess, men vi hörs imorgon. Eller rent tekniskt senare idag. Här får ni en bild på la casa a nuit så länge.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen