"It is only possible to live happily ever after on a day-to-day basis." - Margaret Bonnano

Publiserat 2012-09-30 18:12:25 i Randoms, Träning,

 
God kväll my loves. Vad gör ni egentligen en söndag som denna? Något trevligt hoppas jag, för även om söndagar inte direkt är världens roligaste dag (at least I don't think so) så får man ju försöka att liva upp dem så gott man kan. Man får inte roligare än man gör sig, som de så fint säger. Så ja, lite så har jag väl försökt tänka idag. Och jag säger försökt för som ni kanske vet så är jag inte alldeles lysande bra på att göra saker skojigare än vad de är. I try though, and I guess that's what counts.
 
Eh ja. Lite så är det alltså. Och idag måste jag ändå säga att jag lyckats ganska hyfsat med att ha en bra söndag. Har väl egentligen inte gjort sådär sjukt mycket, mer än powerwalkat cirka 7 kilometer i höstsolen (där har ni alltså förklaringen till bilden, om ni nu väntade på en) vilket var himla trevligt eftersom skogen är väldans fin den här årstiden, men i alla fall. En bra söndag över lag. Lung och fin liksom, men inte för lugn (you know how I hate that). Passande avslutning på en inte allt för dum vecka. Hoppas på att nästa (vecka alltså) skall bli bra den med, but I suppose we'll see about that. Ett par grejer skulle kunna göra den bra, men dem kan jag berätta om om det skulle bli så.
 
Japp, och med det tror jag att jag skall återgå till mitt. Kanske skall snoka lite på ams.se, vi får se, men hur som helst så hörs vi imorgon eller något sådant. När jag har något jag tycker att ni borde veta att säga. I vanlig ordning med andra ord (det är ju det fina med den här bloggen, ni kan lita på att den är hyfsat den samma från dag till dag - om ni nu tycker att det är en bra grej alltså). 
 
PS. Klockan 20.00 är det "Morden i Midsomer" på åttan. Det är dagens tv-tips. Varsågoda.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen