Mars 31, 2012 - A list

Publiserat 2012-03-31 11:43:05 i Randoms,

Idag har jag väldigt lite att säga, eftersom jag inte har några som helst planer och det hittills har varit en väldans händeselös lördag, så därför tänker jag svara på en lista. Vet att det är fantasilöst, men något skall man ju säga (ja för syns man inte så finns man inte, det vet vi alla). So here I go. 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hm. Solen. Att "Lewis" skall komma på tv igen (ikväll faktiskt). Att mötet med vår uppsatshandledare gick bra (det blev mer jobb med piloten men det hade i alla fall jag räknat med).

Vad gjorde du klockan åtta i morses: Stensov.

Vad gjorde du för femton minuter sedan: Borstade tänderna kanske? Eller drack upp det sista av mitt kaffe. Något i den stilen.

Det sista du sade högt: Oj, det var min telefon. (typ) När jag slog upp datorn och något ramlade av den med en duns (inte ned på golvet dock - don't you worry mum - utan ned på sekretären).

Det senaste någon sade till dig: Okej, vi hörs. Hejdå. Eller något sådant. I telefon med pappa igår kväll.

Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe och mjölk (till mina frukostflingor).

Något du tycker är fint: Små barn (jag ser dem överallt nu för tiden, ni kan  fråga fröken Michaela), djur, gamla par (får det inte en att känna att de finns hopp om att hålla ihop livet ut?), min familj, vackra män, blommor...jag kan fortsätta men jag tror att vi stannar där.

Godaste glass-smaken: Choklad.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Kärlek vette fasen. Get back to me när jag äntligen lyckats snärja en pojkvän.

Sover du tungt: Japp.

Drömmer du mardrömmar: Nja, inte värst ofta. Jävla tur faktisk, för när jag gör det sabbas hela den natten (vågar inte riktigt somna om eftersom jag tror att drömmen skall börja igen).

Trivs du med mitt jobb: Om skolan räknas som ett jobb så ja, det gör jag väl. Börjar bli lite långtråkigt kanske, för första gången.


Favoritklädsel:
Oh I don't know. Något jag känner mig snygg i.

Favoritlåt just nu: Inte den blekaste aning. (Vet att det är ett tråkigt svar men så är det.)

Vad gör dig glad just nu: Hm. Att jag skall åka hem och spendera tid med familjen nästa vecka? Och solen kanske.

Vad skall du göra härnäst: ?

Favoritgodis: Choklad.

Är du kittlig: Ibland. I think.

Snarkar du: Det får man nog fråga någon annan om. Jag brukade prata i sömnen dock, men tror att jag har slutat med det (?).

Stjärntecken: Vädur.

Hur många kuddar sover du med: Tre. Två stora och en liten.

Sommarplaner: Söka jobb om jag inte fått ett. Försöka att inte freaka totalt över det faktum att jag inte har ett. Om jag haft tur/ansträngt mig ordentligt: JOBBA.

Äckligaste insekten: SPINDEL.

Stökigt eller välstädat: Välstädat helt klart. Bor man på 25,5 kvadrat måste det vara så (annars skulle man inte komma in i lägenheten).

Vad längtar du mest efter just nu: Vet inte riktigt. Nästa vecka kanske. Att ha gjort omtentan i metodkursen, fått godkänt, samt ha fått godkänt på statistik-kursen och kunna lägga allt det där eländet bakom mig. 


Listan har jag snott härifrån (googlade listor och då kom denna upp).

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen