+/-

Publiserat 2012-01-31 20:14:47 i Randoms,

+ Apelsin. Sjukt bra frukt. Jobbig att skala (man blir ju kladdig) men man kan ju skära den i klyftor which is fabulous. Söt och god med en massa vitaminer. Synd att jag just åt upp hushållets sista. Fast det är väl å andra sidan bara att köpa nya imorgon. Så ja, apelsin är på plussidan denna kväll.

+ Besök. På fredag kommer min kära syster och hennes pojkvän på besök. De stannar most likely till söndag, så jag har folk här hela helgen. Känns väldans fint, det är alltid så himla trevligt när familjen kommer och hälsar på (borde lätt hända oftare men på något sätt är det alltid någon som tycks vara upptagen när någon annan har tid). Can't wait. 



- "Top Model Sverige". Kanske tio minuter har gått av programmet och jag känner redan hur jag vill gråta över den svenska intelligensnivån. Herre jösses alltså, jag känner mig både som hundra år (eftersom alla är arton) och Einstein (eftersom alla verkar mer eller mindre dumma i skallen). Kanske inte skall följa denna serie.

- Kyla inomhus. Har dubbla tröjor på mig inomhus, det känns inte riktigt okej.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen