@ this very moment

Publiserat 2011-11-30 12:18:09 i Randoms,

Jag är sjukt hungrig men skall inte äta lunch förrän ett. It's a problem. Hoppas att kaffe och ett äpple som jag planerar att äta när de andra som sitter på mitt kontor går på lunch skall hjälpa, men jag är faktiskt inte helt säker. Äpple är inte middag. Eller ens lunch. Äpple är frukt och det är ju gott men knappast sådär sjukligt mättande. Yeah, dagens ivärldsproblem.

Annars då? Ja ni, lite av varje faktiskt. Skriver på några olika grejer av mer eller mindre seriös/praktikinriktad karaktär, det är väl ungefär det. Väntar på lunch. Låter det skoj eller? Kan i ärlighetens namn säga att jag haft mer stimulerande dagar, även om det faktiskt inte är riktigt så illa som det låter. Ja och förresten så ägnar jag ett fragment av min hjärna åt att störa mig på att det allras sista, lilla (hade troligen knappt känts alls om jag inte tänkt på det), onda från min sträckning inte bara kan försvinna också. Sjukt irriterande med saker man inte riktigt kan bestämma över själv.

Mhm, and that's it. I eftermiddag är det som sagt den allra sista intervjun i språkutredningen som gäller. Kan säkert bli intressant, och jag skall ju skriva protokoll så då håller jag ju mig pigg i alla fall. On the flipside liksom. Och nu måste jag nog återgå till random skrivande. Det är ju faktiskt en arbetsplats det här.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen