maybe it's time to change and leave it all behind

Publiserat 2011-02-28 18:20:28 i Musik,



Yeah maybe it is time. På sätt och vis. På vissa punkter i alla fall. Man skall inte ändra på ett vinnande koncept heter det ju så fint, men om det i själva verket inte är särskilt vinnande (utan snarare bara bekant, eller nåt) då är det kanske time to change. Inte för att det är särskilt lätt förstås, det är en hel massa grejer (don't ask) som jag skulle vilja ändra på/säger till folk/min mamma att jag jobbar på. But it's not as easy as all that, is it? Not for me anyways. Fast det är å andra sidan en väldigt, väldigt lång diskussion som jag inte skall gå in på nu...för den är bara bitter och tråkig och ni kommer att lämna mig för evigt efter att ha läst en bråkdel (om ni ens stannar så länge det vill säga). Och hur som helst så har är det skit samma, texten till den här låten fick mig bara att tänka på allt det där jag vill ändra på...eller något sådant. Jag vette fasen egentligen. Skall sluta nu och istället gå och duscha (har varit ute på en powerwalk, good of me right?). Så fort jag har kollat klart på "The big bang theory".

Peace out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen