bed, bed, bed (och lite Jude Law)

Publiserat 2010-10-31 21:48:22 i Randoms,

Stina bäddar (eller har just bäddat färdigt faktisk) luftmadrassen hon skall sova på...Harsh att låta sin lillasyster sova på golvet? Nej jag tycker inte det, faktiskt. Anledningen till att hon skall sova på luftmadrassen är nämligen att hon skall få slippa min miserabelt hårda (så kallade) bäddsoffa (tro mig, den är inget vidare, ni kan fråga vem som helst som haft oturen att få sova på den). Så egentligen är jag en fin människa. And that's that.

Tror att Stina är lite trött, för hon gick upp sjukt tidigt i morses, så jag tänker anpassa mig till hennes sovtider (mina är ju liksom som de är, det vet ju ni som läst alla mina otaliga "hej det är mitt i natten" -  inlägg). Också för att jag är en fin människa. Jösses vad jag får bra karma idag alltså.

Och förresten, vi kollar på "The Holiday", och jag kan inte låta bli att sucka lite sådär fånigt så fort Jude Law visas i bild. Han är verkligen löjligt snygg. Varför kan det inte finnas fler män i mitt liv som ser ut sådär? Det är inte helt rättvist, om ni frågar mig. Kunde inte Lunds killar se ut lite mer som Jude Law i alla fall, om man nu inte kan få all of it? (Eller ja kunde det finnas lite fler snyggisar i Lund över huvud taget?) Tycker faktiskt inte att det är allt för mycket begärt, eller?
 Come to meeeeee!

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen