i was (SO) not singing in the rain

Publiserat 2011-03-31 11:34:50 i Randoms,



Jag är hemma igen babes. Sitter framför datorn i mina bästa sunk-kläder och har liiiite ont i huvudet men inga Treo hemma...så det är väl bara att försöka ignorera antar jag. Precis som jag försökte göra med regnet på vägen hem från stan...det gick halvbra. Hellre regn än snö, men helst inget av det (förstås). Nederbörd av alla former doesn't agree with me.

Skall nu äta den sista fisksoppan från häromsistens (ja den har varit fryst alltså) till lunch och sedan eventuellt powernapa i soffan, då jag har en föreläsning jag eventuellt inte kan strunta i i eftermiddag (skulle verkligen vilja dock - strunta i den alltså - men vi får väl se hur det blir med det). Och det är i stort sett mina planer, for not at least. Känns lagom avancerat, om ni frågar mig.

Ja och förresten om det var någon som undrade så var studiebesöket väldigt bra. Kvinnan som "guidade" oss var väldigt trevlig och hjälpsam och det var alla lärare vi pratade med också (alla är det nu för tiden, jag väntar bara på att någon skall sätta sig på tvären - because someone always does). Och det var väl det. Ungefär. Har lärt mig en himla massa om IKT vid det här laget.

Men nu skall jag äta lunch, så det så.

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen