you can't do epic shit with basic people

Publiserat 2016-01-31 16:02:08 i Randoms, Träning,

Full body workout today. One of my favorites as u know, även om jag kände mig som en bitteliten jente idag trying åttahundra olika versioner av squats på allt för låg vikt för min smak cause my ass needs to get closer to the floor dammit (!). Lätt skuffende att helt plötsligt få lägga sig på typ 80 kg men ja ja det ska ju bli riktig också och man får ju passa på att öva teknik när man har någon med sig som kan kolla en (Tim ofc.). Ska man göra grejer ska man göra der ordentligt menar jag. 

Yeah. Deadlifts gick däremot bra. Klarade inte tangerat PR på 125 kg da men upp dit kändes det stabilt so I'll take it. Deadlifts har lätt bytt plats med squats som min favorit bland helkroppsövningar. Det får mig att känna mig badass. Like a real lifter. Ja och nu ska jag ta mig samman för det är dags för cheerleading alldeles strax. Emma Sofia out. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen