31-01-2016

Publiserat 2016-01-31 09:07:52 i Randoms,

Jag ställde klockan på halv nio idag, för annars kan jag aldrig somna ikväll. #vuxenpoäng Yeah. Nu ska jag äta frukost i lugn och ro and I'm very excited because I have so much stuff to choose from. It's a great time to be alive darlings. Eller något i den stilen. Det där kändes lite kliché kanske men det är faktiskt en jävla fin morgon måste jag säga. Den här helgen vinner med typ 100-0 över förra helgen. 

Ja och mina planer för dagen består i att träna, laga matlådor till veckan och dra på cheerleading ikväll. Idag ska vi prova våra dräkter och jag måste säga att jag är rätt exalterad över det asså. I bet i look great in a cheerleading outfit. Yep. That's that. Nu ska jag fortsätta fiksa frukost. Vi hörs my loves. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen