They tell me there's a storm coming

Publiserat 2015-09-01 15:16:15 i Randoms,



Färdig på jobb da. Det har varit en fin dag, och det trots att det var kaos med systemen (as400 snackade inte med skrivaren och bilen skulle ha gått för längesedan och så vidare och så vidare) och jag spenderade minst en timma på telefon med it. Inte är jag speciellt trött heller trots att jag somnade vid typ tolv i natt. Skumt för en tisdag men jag tackar och tar emot jag. Hade samtal med min supervisor också (alla ska ha det) och fick så mycket beröm att jag typ inte visste vad jag skulle säga. Älskar positiv feedback, såklart, men blir typ socialt handikappad och vet inte vad jag ska vara. Random person: Du är väldigt bra på bla bla bla. Jag: God jul. Typ. 

Ehrm ja...Sitter nu på bussen påväg till Jessheim/gymmet. Mycket mindre folk än igår vilket är jävla nice. Bra dag detta asså. Fett bra. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen