I don't know, you tell me

Publiserat 2015-09-30 16:25:55 i Randoms,

Afternoon noobs.  Gees asså det kommer lite som en smäll i ansiktet när det helt plötsligt är massa grejer att göra på jobbet. Skuffelsen. Haha nej jag gillar att vara busy. Fast lagom busy hade varit fint såklart men det sker inte på det där stället där jobbar. Yeah. Kunde inte med att gå halv fyra när jag egentligen slutar liksom, så mkt var det. Satt bara tjugo min extra da så vi behöver väl inte kalla mig årets avställd än men i alla fall. Det kom fan som en överraskning detta asså det är ett som är säkert. 

Hur som helst. Har kommit mig till Jessheim nu och ska väl försöka hitta något att äta innan jag går till frisören. Vi hörs loves. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen