stuff you say to single people

Publiserat 2015-10-09 07:34:58 i Randoms,

Om jag får höra orden det händer när du minst anar det en gång till så kommer jag att kräkas. Seriously, folk måste sluta säga det till mig. Folk måste sluta säga det till all single people för jag känner ingen som uppskattar den för meningen. Det är alltid samma människor som säger det också, de som är stabila förhållanden med the love of their life, och de tittar alltid på mig på samma sätt. Deras blick säger typ går det bra med dig och jag vill säga att nej, det gör fan inte det. 

Det kommer när man minst anar det vinner nog tävlingen om saker jag allra minst vill höra men det finns några goa tvåor som jag gärna är utan också. En favorit är när folk frågar varför jag är singel. Well fuck if I know. Vill ni ha ett ärligt svar på den frågan? Seriöst. Vill ni att jag ska berätta hela historien om hur jag inte vågar prata med killar jag egentligen vill ragga på för att jag tycker att de kan få något bättre och hur jag varit kär två gånger men att ingen av dem ville ha mig? Nej jag trodde inte det. Det där vill ingen höra så ställ inte så dumma frågor för ingen av oss vill snacka om svaret. 

Ja och kom förresten inte med tips heller. Du måste ju... Nej jag måste ingenting och har inte du förstått att anledningen till att jag inte gör de där grejerna är att jag inte kan. Jag tror inte jag kan trycka på det här nog: Jag kan inte förmå mig själv att ragga på en kille på krogen (det är pinsamt för alla ja men jag är fucked up det är värre för mig) jag vill inte vara med på tinder/match.com/mötesplatsen etc för jag vill inte snacka med random dudes i hopp om att jag kanske, kanske vill träffa någon av dem. Jag vet att jag måste träffa folk för hur annars ska det gå till men när folk säger det till mig så säger de också att jag får skylla mig själv som är ensam. Du provar inte hårt nog det är ditt fel. Yeah. Go ahead ge mig dåligt samvete det behövs ovanpå allt annat. 

Over all skulle jag nog säga att folk i amazing förhållanden borde komma med mindre tips. Det är lätt för någon vars risk lönade sig att säga att det är värt chansen vetni. Ja men du måste ju tänka att det ska gå bra. Jo men visst det är lätt för dig att säga, somliga av oss har inte lika goda erfarenheter. 

Så ja, sluta säg till mig att det ordnar sig. Jag har litat på det där men vet ni vad kan inte se det längre. Jag är trött.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen