sometimes girl clothes suck

Publiserat 2015-10-31 14:46:53 i Hår/Kläder osv..., Randoms,

Så tanken var att jag skulle köpa en vinterkappa. Gick ju sådär kan man säga. Eller inte över huvud taget. Undertecknad är uppenbarligen fett felkonstruerad. Kort som fasen (162,5 cm om det var någon som inte visste ett) och inte direkt stor vilket borde leda till den logiska slutsatsen att storlek small är bra. Men nej, det är det inte and here is why: det passar inte mina överarmar. Now isn't this a fun new development. Jag menar sure jag har lite muskler (som jag för övrigt är väldigt stolt över detta är inte alls en komplex-grej) men inte så mycket att det borde tvinga mig att gå upp en hel storlek...vilket för övrigt inte blir något bra för då ser det ut som om kappan är ute och går med mig. Cause I'm tiny. Except I'm apparently not. Skojigt. Sket till slut i alltihop och drog till gymmet istället. Får väl klara mig med den jacka jag har så länge (när det blir askallt har jag ju pälsen liksom).

Ja och det var dagens klagomål antar jag. Nu ska jag handla mat. Mat är alltid lätt att köpa i alla fall. Vi hörs loves. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen