New items added on the "if I have time" list: breathing & peeing.

Publiserat 2015-10-08 20:04:42 i Randoms,

Mama is tired. Jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt är det åtta miljarder grejer att göra på jobbet. Surprise bitch. Paus och sånt är för folk som har tid. Fick ätit såklart men någon lunchrast var det inte tal om då hade hela min plan gått åt helvete. Yep. Nu är vi där

Missuppfatta mig inte dock, jag gillar kaoset. Sure jag gnäller och har mig men det är liksom min personlighet (yeah...imma work on that someday). Egentligen är jag jävla bra under press. Med det sagt så betyder det inte att jag inte är grymt nöjd att det är fredag imorgon. Ska bli sjukt skönt. Yup. Viva le weekend och sånt. 


Follow me on Twitter dammit I'm sorta funny. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen