bra is off, pants are off. I'm not leaving the apartment unless there's a fire.

Publiserat 2015-10-09 16:31:22 i Randoms,

Weeeeeeekend! Fy tusan asså denna veckan känner jag verkligen att jag har förtjänat varenda öre av min lön. En rätt go känsla måste jag säga. Sannerligen bättre än den där perioden när vi satt på jobbet och försökte hitta på grejer att göra för att se busy ut. 

Japp. Har i skrivande stund inga som helst inga som helst planer för helgen och jag måste säga att det är jävla gött. Det var fett längesedan jag hade en helg utan något på schemat faktiskt. Mama's gonna chill. And work out of course. But mostly chill. Nap. Stuff like that. Bra plan. Återkommer med hur den artar sig. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen