this is not a dress rehearsal, this right here is life

Publiserat 2015-11-30 07:18:21 i Randoms,

Back to reality da. Måndag. Sovit cirka ingenting inatt klassisk söndag-natts anda. Det är iskallt ute. Men vet ni vad jag är på rätt bra humör ändå. Inte ny-vecka-nya-möjligheter bra humör men det kommer jag nog aldrig bli (fuck those people to be completely honest that's just too much). Still, det är helt fint. Allt bitchande till trots så gillar jag faktiskt mitt jobb, och jag har saknat mina kollegor. De är awesome people. 

Så ja, det blir säkert bra det här. Om jag bara kan hålla mig vaken hela dagen da.   Det är väl det. Men ellers. Eh ja...och nu ska jag sluta jiddra. Vi hörs loves. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen