old friends and new ones

Publiserat 2015-11-15 14:38:58 i Familjen annorlunda, Randoms,

Greetings loves. Sorry about the radio silence men jag har faktiskt gjort grejer för en gångs skull. Igår tränade jag, såklart, sedan var jag och Eli och köpte julpynt (å vad jag vill ta fram allt typ nu! men det är fortfarande liiiite tidigt) och på kvällen hade jag besök. Natalie från gamla kollektivet, ala frugan, var på tur till landsbygden. Hon och jag och Yvonne (och Stian en stund) drack vin och...ja umgicks typ. Det var himla nice och jag måste ändå säga att jag känner mig oförskämt ok alkohol till trots. Som tur är för det är cheerleading om några timmar. 

Yeah det var väl det. I love my friends vi kan avsluta med det. Jag har fan haft tur med människorna i mitt liv det är ett som är säkert. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen