Fars dag

Publiserat 2015-11-08 11:33:37 i Familj, Randoms,

Det är fars dag idag och eftersom jag definitivt har dragit en vinstlott på pappa-fronten så ska det såklart uppmärksammas. Du är världens bästa lille far, jag har aldrig någonsin känt något annat än support från din sida och det betyder så mycket. Jag har säkert tagit en del beslut som du tyckt vart mindre genomtänkta men reaktionen har aldrig varit någon annan än att jag ska göra det som är bäst för mig. Vetskapen om att så länge jag är lycklig så har jag stöd i alla mina val går inte att sätta pris på, det är något av det finaste jag fått. Tack för det.

Jag vet inte om jag säger det nog men jag är så oerhört tacksam för förhållandet jag har till min familj. Det är trygghet jag önskar att alla hade, vetskapen om att familjen alltid är där för digvad som ön händer, och det är först på äldre dagar jag har insett hur lyckligt lottad jag är som har det där. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen