Everything that sparkles

Publiserat 2015-11-22 18:26:55 i Kläder, Randoms,

Sometimes I'm a bit of a dude, other times I'm definitely a girly girl. Som till exempel när det kom till att köpa klänning till julbordet med jobbet (vilket btw inte var alls så oproblematiskt som jag och Yvonne trodde/hoppades att det skulle bli). Står det pent antrekk så är det pent antrekk som gäller liksom. All in. Det är inte så ofta jag har tillfälle att göra det längre (Jessheim är inte direkt en all in kind of town). Ja så jag slog till på klänningen nedan, som min kära kollega Silje tipsade mig om. Är det fest så är det menar jag.


Vila. 699 kronor. Det är innanför. 

12 december är det den ska invigas da. Kommer helt säkert bli awesome, DHLs fester är alltid happening om man säger så och det är en personlig favorit att se alla uppklädda. So much fun. Ja och nu ska väl jag sluta jiddra och komma på något att äta. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen