Caffeine free coffee is like a hooker who only wants to cuddle

Publiserat 2015-11-30 15:53:17 i Randoms,

Afternoon folkens. Hur har ni det? Jag sitter på bussen med min PWO och känner typ praise the lord för koffein. Pigg kan man inte kalla det, men vad kan man förvänta sig en måndag. Ge the magic potion en kvart på sig så har jag allt energi ska ni se. A girl needs shit to keep herself somewhat present. 

Yeah...hur som helst. Det har varit en helt grei dag ändå. Skönt att vara tillbaka på jobbet ändå jag tycker faktiskt det (även om det var lite manfall due to sjuka barn). Jag svarar bra på en schemalagd vardag. Ja och det var väl det for now. Vi hörs loves. 


The raccoon-look is sexy yes? People like that?

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen