Three day weekend

Publiserat 2015-05-23 09:49:25 i Randoms,


Morning morons. How are we this Saturday? Hos mig är det bara fint, sov till cirka tio i nio (det är alltså länge för att vara jag, om någon missat det) och har nyss ätit frukost. Rågbröd med brie, kaffe och turkisk yoghurt med hallon, blåbär, kokos och havregryn (try it now, thank me later). Yummy as fuck. Älskar frukost, jämt (j även klockan sex en måndag) men särskilt på helgen förstås.

Ja och so far består mina planer för dagen av att 1) kolla efter en klänning till Stinas student (yay, jag har fått pengar av världens bästa föräldrar och allt) 2) handla eftersom affären kommer attvara  stängd två dagar i rad och 3) träna. Of course. Ja och så skal jag vara ute lite, eftersom vi för en gångs skull har fint väder. Och det är väl det. So far. Vi hörs senare folkens. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen