When we are tired, we are attacked by ideas we conquered long ago" - Fredrik Nietzsche

Publiserat 2015-05-04 19:19:23 i Randoms,


Evening fools. Hur har ni det? Jag är trött. Det har varit en låååång måndag. Koffein i mängder till trots så tror jag fortfarande inte att jag har vaknat egentligen, och nu kan det ju liksom vara. Fick i vart fall gjort det jag var tvungen på jobbet, såklart, och kom mig till gymmet, såklart x 2 (dit kommer jag mig i princip alltid, hur trött jag än är) så det var väl inte en helt bortslösad dag, men gillar verkligen inte att vara sådär lite halvt med i matchen. Är inte van vid det och blir på himla dåligt/märkligt humör (som om jag inte är fucked up nog ändå liksom). Not fun. Men men det är sådan jag är inte mycket att göra något åt (är för den delen hellre överkänslig än tvärtom). Skall nog lägga mig tidigt idag dock så att jag slipper en favorit i repris imorgon. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen