31-05-2015

Publiserat 2015-05-31 09:47:13 i Randoms,

Morning folks. Söndag da, och jag sitter i soffan i skitigt och om vi ska vara helt ärliga ganska sunkiga myskläder (note to self: do laundry you slob). Kravlade mig ur sängen vid nio och har nyss ätit klart min frukost (tunnbröd med ost, hallonkvarg och kaffe såklart), och det är väl egentligen det som har hänt här på Skogmo hittills. Men vad kan man förvänta sig klockan kvart i tio på morgonen. 

Anyway, mina planer för dagen ser ut såhär: gymmet. Det var allt. Har inte varit där sedan i torsdags och fuck vad skumt det känns (yep, I'm completely and utterly hooked). Så ja, dit ska jag lite senare. Och så kanske jag ska dammsuga, eftersom jag kan det nu (yay!). Vi får se. Hur som helst så har jag inget mer att säga som inte är komplett babbel så jag tror att vi avrundar här. Hörs senare. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen